Wednesday, August 11, 2010

Ramadhan The First.

Harini 1st Ramadhan. Puasa terakhir sebagai orang bujang insyaAllah. Eceh.

Pemandangan kat parking lrt harini luar biasa. Parking atas bukit tu biasa banyakkkk kosong, harini tiba2 siap berlapis-lapis lagi orang parking. Bukan aku sorang rupenye yang tanak drive sebab takut jam terlampau...

Malam tadi incik sayang call ngan suara cuak, "Yanggg! Nape counter kat blog cakap tinggal sebulan je lagi kite kawen??" Cuak laa tu form lom anta kat pejabat agama.. Hehe.

"Alaa counter tu selalu camtu, kalo sebulan lebih, dia genapkan jadi sebulan je. Dalam kurungan tulis berapa hari lagi??"

"Dah tadek kurungan!"

"Apaaaaa!"

Cehhhh counter ni saje nak buat gua cuak je... Jadi ngan rasminya, nyahh kau dari sini. Aku tukar counter lain nanti...

Harini marks my first day with Herbalife. Finally decided to give it a shot walaupun duluuu aku slalu rasa Herbalife ni propaganda je lebihhh. Keh2. So sahur tadi dengan semangatnya aku bangun minum shake dia dengan 1 liter teamix, ngan sebijik kurma untuk amek sunnah je. Kalo sebelum2 ni, mmg namanya bukan aku laa kalo bangun sahur tu... Mungkin hantu rayaku. Hiew hiew hiewwww.

Tadi ingat nak cite panjang lagi pasal produk diet yang aku ngah trai, tapi tak dapat cerita secara best laa dalam keadaan tadek privacy nih! Aumm!

Ok, lenkali sambung. Kat sini client balik kol 4.30pm, so otomatis kitorang pon sama kot. Aku dahlaa sampai lewat giler tadi huahuaaa. Takpe, esok kalo bleh lepas sahur takmo tido dahhh, kalo tak, sure terbabas-babas.

Kalo ikut plan diet herbalife untuk bulan puasa, time buka patut makan samting + tea mix, tak payah amek shake. Jadi persoalannye, apekah SOMETHING yang akan aku makan time bukak puasa nanti?? Pasar ramadhan adalah 15 langkah je dari umah aku. Takut SOMETHING menjadi SO MANY THINGS. Ngeeeeeeeeeee.

Ok, selamat berbuke!!




Jaga diri & stay pretty!

xoxo,

5 comments:

Mysarah Rahman said...

hahaha. bazar memang mengujakan. nak beli sikit tapi sokmo terbeli baaaanyakkkk. haha

Aty Fared said...

bulan pose memang mase yang sesuai tuk diet.!! chaiyuk key.. :)
yeah..its a last time kite2 akan berpuase as a orang bujang... so.. enjoy dis moment... :)

gadis jumaat said...

heheeee mysarah, semoga dikuatkan iman kite tahun ini!! ngeeeee.

aty, anda dah dekat! huhuuu pasni dah bleh stat berebut nak balik raya kat kampung sape :D

Anonymous said...

salam ramadhan sume...
sya : next year sahur ngan "incik sayang" yer....hehehe ~achik~

Cik Puan Fia said...

wah..in diet ya..bagus...nice meet u...