Thursday, August 12, 2010

Menu Berbuka Ini Hari.

Herbalife masak tempoyak.
Herbalife goreng berlada.
Herbalife stim.
Kali ni kena sukses, sukses!




Dari kiri, botol 1.6 liter untuk bancuh teamix. 1.6 liter dari time berbuka sampai supper, 1.6 liter lagi time sahur. Teamix ni yang paling penting sbb ija cakap dia bakar lemak macam kite lari 5 km. Incik sayang cakap, jangan laa telan terlalu banyak teamix sbb bajet nak bakar lebih dari 5 km berlari! Hahahaha memang kenal perangai akuuuu!

Soyfresh tu plak untuk campo dalam herbalife shake, camtu gak ngan SDII dalam tin biru tu pon aku campo sikit

Balik ni ingat nak pergi Jusco AU2 carik blender. Herbalife ni susah btolll nak hancurkan dia. Sangat berketul2!




Jaga diri & stay pretty!

xoxo,

8 comments:

Nadia said...

sdap ke herbalife..kte xleh minum bnda2 fiber ni..rase nk termuntah..sbb xsdap..gigihnyer..

Nora a.k.a Aira said...

dear, boleh ek herbalife campur SD11, bukan jenama berbeza ke ** confius lak **

Mia-Ina said...

jarang lak mia add up dgn jenama lain...selalu pakai soya asli..tu pun soya asli muak...mia kuatkan smgt.at last beli low fat milk..tu je yg bertahan....teamix mia msh ada stok..tp x terminum...smpai lani..diet cam biasa now.melalui menu & senaman tu klu tgl, mmg x berjaya..inilah pengalaman me dgn herbalife..senaman + jg menu + pemakanan ikut saranan dia..rahsia kejayaan....selamat berdiet ek sya...

Anonymous said...

sya : fuhhh...menu yg menyelerakan!!..^_^...ape2 pun jgn sampai mudarat kan diri yer..anda tu bakal raja sehari tak lama lagi...~achik~

@ty_farEd said...

hahahaha..tergelak i..herbalife masak macam2 perase ek.. :p bagus gak..makanan kesihatan tu.. elok tuk segale2 nyer... chayuk..!! :)

mysarah said...

wow semangat kental! u go girl! ;)

. i . n . a . z . said...

gile gigih...
semoga berjaya mencapia misi menjadi pengantin yang mabelles dan meletopps

gadis jumaat said...

nadia: hehee kena tambah buah2an sket baru better rasa dia...

nora: mmg jenama berbeza pon... tapi sebab ada lebihan SDII, habiskan je.. T_T

mia: mia mmg gigih, slalu follow diet mia. sya tak larat diet camtuuu... huhu. ikut rentak sendiri je. saje je sya pepandai tambah sendiri SDII sbb nak abiskan stok, anggaplaa susu soya jugak.. :D

achik: insyaAllahhhh, dia dah cukup segala nutrisi.. :P

aty: hehe... masak dalam minda je la yang mampu... kot kalo masuk lam semua masakan.. pengsan! :D

mysarah: tengkiu beb!~

inaz: trimasss...! hopefully berjaya laa last2.. tsk2.