Monday, March 30, 2009

Day 1 With The Husband

I mean, someone else's husband. Huahua gelak pasrah.

***************************************************

Antara perbualan ngan osmet yg baru balik bercuti kawen 2 minggu:

beta: nak balik kol bape ni btw?
osmet: apa time yg bagus klu nak lalu jln baru?
beta: mungkin 7
osmet: ok
osmet: i need to call my husband
osmet: hehehhe
osmet: poyo x?
osmet:
beta: arghhhhhhhhh jeles giler bbabg*@#&@)(#@
beta: wahahaha
beta: <-- wanita saiko
osmet: hahahahha
osmet: adeh
osmet: mcm nak pecah perut gelak

Ye... torturelah diri ini lagi... Torture la. Wah ha ha haaaummm.

***************************************************

Ni lak lepas sembang ngan fara charmbutterfly yg kini sedang berbadan dua n juga mengalami masalah ngan kekuceng husband barunye Eh ekceli ni komen bliau lam blog aku:

Fara: syaaaa!!! i'm sooooo freakin jealous tgk baju putih kwn u tuuuuuuuuuuu!!!! dat was my dream dress utk nikah okkeeee!!! tu made by datin kirana kan kan kannnnn??? jelesnyeeeee!!!

Maka aku pun paste kat window osmet aku ayat di atas.

osmet: hahahhaha
osmet: bukan datin kirana
osmet: datin maknyah yg buat
osmet: dia mmg ikut dlm majalah
osmet: hahahhaha
osmet: kak sya dh upload gmbr ke?
beta: gambar sket2 je
beta: nak tengok ke?
beta: ni gambar yg orang tunjuk membe: http://img.photobucket.com/albums/v423/girlfridayz/osmetmerenunglangit.jpg

Aku mmg tak cakap aku ada blog kat bliau.

osmet: cantiknyaaaa~~~
osmet: hahahha

Wahahaha rasa nak lempang je!! Sebaik mmg cantek! Dan juga gedix! Wakakaka.

Wokeh2. Pasnih konpemla jarang giler aku lepak ruang tamu dah sbb kat bilik dah ada astro yahhu! Takpelah, kasik korang dua privacy, dah kawen lain cite.

Okay, time to go. I'll see you when u get there, see you when u get there, see u when u get thereeeee~

No comments: