Friday, March 20, 2009

Anniversary Ini Kami Punya!

Ok, so we didn't have the candle-lit dinner sbb aku rasa poyo smacam je. :D

Rushing giler ah smalam. Betolak dari opis lewat sket sbb dapat keje last minute. Kuar je terus pecut pegi William's tapau baked pasta ngan mashed potato. William up lagi harga!! Dulu baked pasta lam 20-22 je kan?? Smalam tetibe $25... Nggrrr. I'm one unsatisfied customer now!

Then sampai2 umah, gi Secret Recipe sat tapau sejibik classic cheesecake. Ko bayangkan seorang wanita gojes (hehe) bawak skuter ngan hadiah anniversary yg saiznye selebar skuter, ngan kotak cheesecakenye lagi. Slekehhhh okeee. Haih bile nak dapat kete nih.

Okeh, ini dia. Taraaa!


Mmg massive utk 2 orang.


There goes my diet! T_T

That was our dinner that night, meatball baked pasta ngan mashed potato. Punyela smangat potong oren letak tepi gelas nak kasik feel tepi pantai punyier walaupun itu adalah air mangga wakakaka. Eksaited semacam lak nak celebrate anniversary kali ni, maklum aa, taknah lak bercinta se-lama ni sebelum ni. Dengan straw berbentuk love lagi. Okeh itu imaginasi terlampau, straw biasa je tu! :P Sesambil layan Los dan Faun tayangan hebat bulan ini!

Marshy n momox anaknye pun nak enterprem. Mmg anak marshy ni, prangai sama sejibik cam mak bliau; suke jilat lantai, suke jadik kucen terakhir yg abiskan makanan, suke telan air liur bile dipeluk tanda tak suke, anddd suke wat pose karpet.

Tapi wat masa nih lebey selesa melunjurkan seblah kaki je.


Tapi kekadang layan gak lunjur dedua belah kaki ooh. T_T

Aku kasik incik sayang meja laptop.. :) Yang bes sbb dia leh wat keje dia dari atas katil ke sofa ke ngan besnye ngan adanye meja itu cewahhh. Sbb last time aku ada beli Tablemate Smartshop utk aku, aku sukeeee sangat wpun simple. Osmet pun berkenan sangat utk memilikinye. :D

Aku rasa ciptaan yg sungguh smart aah tapi, aku tak sure laa incik sayang suke giler ke tak. Dengan tak sempat wrapnye, main kasik ngan plastik2 je keke. Aku tak sempat snap pon, sebab bajet ada lam website edge.net.my. Tapi bile cek tadek, so it's something like this (balik2 samting like this daaa :P):


Bukan gambar sebenar: Boleh digunakan ketika menonton tv.

Ataupun ketika sudah hampir terlelap tapi tetibe ingat ada kerja lom setel T_T.

Remember I said there are 2 gifts for him? Satu lagi sepersalinan spentot yg aku beli laju-laju lepas usha baikkkk punye dari jauh! Wahahaha gumbira n adventurous.

Skian, terima kasih. Mari pulang!

No comments: