Tuesday, March 31, 2009

Ashraf Sinclair Yang Suka Menyanyi

Shi sudah msg yg dia akan amek kucen dia this Thursday. Sedey plak bile tengok muke kucen2 tu skang. Jage dorang mungkin boleh, tapi bile pk dorang akan branak2... Tak larat. And takdenye aku nak gi anta klinik nak kasi. Sbb once Shi dah anta kekucen tu ke kampung dia kat Klang, konpem kucen2 tu blur giler n tak terjage sbb dah terlalu banyak kucen kat umah mak dia tu.

**********************************************************

Smalam lupe nak cite sebuah cite penting, padahal taip blog sal nak cite sal tu la.

Ceritanye bermula ketika aku dalam perjalanan balik dari Kuantan ke Gombak. Aku ditakdirkan duduk ngan sorang anak ikan yg sungguh wow. Aku tak brani aa nak pandang sangat muke dia, tapi sebelum naik bas, aku nampak laa dia dari jauh peluk2 mak ayah dia. Nampak ayah dia muke cam Arab/Pakistan gitu.

So, bayangkan seorang yg umor dalam 22, tinggi2, putih giler n bodi baekkk punya, pastu duduk pulak kat seblah aku. He reminds me of ashraf sinclair. Pendek cite mmg gojes aah, walaupun biasanye taste aku badan tough2 je, tapi ini mmg agak kurus ah. So bleh kasik exception. Heh heh. Penin incik sayang bace.

Memule dia duduk tu, aku dengar dia cakap kat tepon, woww suara pun giler husky bes sangat. Oh bertuahnye aku. Pastu dia stat pakai earphone n ikut menyanyi sama ngan suara husky dia tu, dan aku pun teruja lagi.

Tapi sumer perasaan teruja tu tak lama, sebab nampaknye SEPANJANG PERJALANAN tuh dia terus menyanyi dan menyanyi!!!! Tau la ensem, tau la suara ko husky bes tapi ya Allah! Berapa kali aku terlelap, pastu tejage dengar dia tak abis nyanyi lagi, pastu terlelap lagi, pastu terjage dengar suara lagi, mulalaa stat rasa nak mengaum je. Gile annoying ok... Dia mmg betul2 nyanyi dengan besnye, aku dengar macam2 lagu, lagu ala spoon pun dia leh ikut, lagu omputeh, n kalo tak silap, aku ada dengar dia nyanyi lagu hindustan gak. Ya Allah! Pasrah!

Susah kalo orang dah prasan suara sedap sangat nih! Barula paham cemana prasaan ija bile dia cakap dia tensen dengar boipren dia menyanyi lam kete non stop wahahaha. I feel you ija, I feel you!

Itulah cerita penting kite buat hari ini. Skang agak bz tapi sempat menyelit apdet blog lagi. Okeh, later gladiatorrsss~

p/s: Warehouse sale tuh sungguh bes! Cekidaut! Hari first aku pegi, bantal lepak Jean Perry yg besar tuh, 30% off from original price. Smalam aku gi lagi ngan opismet, dah turun jadik 50% off plak, gile gumbira! Ada bantal biasa yg sold out, membe aku cakap, membe dia beli kat JJ $70, kat warehouse sale nih $20+ je. Mmg patutlah sold out. Kakak aku siap kirim dua bedsheets smalam. Arini kakak aku msg lagi cakap membe dia lak nak kirim lagi bedsheet. Maka mungkin aku kene gi lagi sat lagi :) Btw, henfon pon membe aku cakap murah giler.

5 comments:

Nuisanc3 said...

Sya, warehouse sale ape yg aku tak tau nihhhhhhh???

CharmButterfly said...

i feel u & ija tooooo!!!! my hubby suke nyanyi jugok dlm keta... then.. klu lagu layan takpe... ni lagu kumpulan rock kapak dlu.. ape? sofea? sophia? tatau lerr... adehhhh.... siap buat sore same lagi tu.. huarghhh aummmm!!!

girlfriday said...

Wahhh kaki warehouse sale nampakkk. :P

Ahahaha ada ke sofea??? Giler kapakkkk laa lakimu syabbas. Ok dun worry nanti ai hadiahkan earplug khass untokmu! :D

hamlet said...

wei, aku nak gak. nak beli hp. kat mane warewolf sale ni?

Nuisanc3 said...

sibok je emy