Thursday, September 3, 2009

Semua Tentang Ujang.

Tadi akhirnya ujang jawab soalan aku pasal Anor macam yg aku tulis lam entry lepas.




Aku Budak Minang - 6 oktober, 8.30 malam, tv2!
Mark your calendar nowww!

Tapi risau takut tak bes le pulek sbb Along Raja Lawak yg jadik Ujang, cam tak sesuai je aku rasa Aku membayangkan Ujang seorang yg muke serious abis tapi dialog dia lawak-lawak. Ala-ala muke Tokeh or Zizang Raja Lawak gitu (tapi bukanlaa dorang). Lagipun cite ni kan cite sedey...

Bile dah tengok facebook dia ni, tangan laju je google pasal nak tengok semula gambar zila af5 yg aritu aku ada tengok gambar dia kat set penggambaran Aku Budak Minang. Siap ngan bangs cam Anor tu... Tak tahan!

Tapi tak jumpe, tapi terjumpe satu blog ni pulak pasal Aca... Dia cakap, Aca dah meninggal tahun 2004 sebab moto dia kene langgar dari belakang ngan lori tangki... Adei sedey aku dengar...

Dia koma 12 hari. Aca sempat bagitau orang yg selamatkan dia, tolong kasik nama anak dia yg bakal lahir - Nasrullah. Nama aca nasruddin kalo tak silap. Haa tu laa, Aca kawen akhirnye! Selang seminggu je lepas Aca meninggal, anak dia dilahirkan...

Haih memang berkesan giler ahh kisah hidup Ujang nih. Tapi ujang cakap, "Betul ke kartun aku ni ada effect yang mendalam? Aku cuma nak melukis je. Aku tak tau pun kartun-kartun aku ni ada message’."

Lagi satu, nak gelak giler bile Ujang cite lam facebook, dia suke kelepet air oren anak dia dalam peti kan. So satu hari ni, dia suda terima satu notis pemberitahuan dari anak dia:

It says: Jangan minum air Ain. Sikit pun tak boleh. FAHAM!

Terkedu member tu time nak kelepet air oren lagi... Huahua!

Dan lagi, tak tahannnn nak gelak tengok katun ni yg Ujang aplod. Giler lawak sarkas laaa!:


Tapi ada satu yg bukan sal Ujang yg buat aku teruja harini. Eksaitedddd sangat bile tengok gamba ex-schoolmate faris petra dulu bertemu jodoh! Dulu dorang tak kapel kat sekolah pon. Dorang nih, sama-sama baikkk sangat, pastu sama-sama pemalu. Swittt banget!

Dulu pernah minat Redza ni sbb badan dia besar... Hihi taste dari sekolah sampai skang samaaa je


Sekian!

p/s: Baru terjumpe drama promo Aku Budak Minang kat sini tadi, nampak cam kurenggg la pulek... Try layan sebentar.





You know you love me!

No comments: