Monday, September 28, 2009

Belasah Satu Ringgittt!

Haha bleh plakkkk malam tadi tido mimpi berchenta ngan Ujang... Dia ajak aku ke sana-sini ikut dia promo naik limo camtu (-_-") Ada satu scene (scene, T_T) tu dia siap tried to give me a peck on my lips! Tapi aku tolak sbb sempat pk ni, "Aaa takleh! Aku dah ada incik sayang!" Ngahaha mimpi pon prasan giler. Padahal sebelum tido berangan kat incik sayang. Dan juga teringat Emy dan malam pertamanye! :D

So this morning bile tengok status dia yg ni:



Akupun nak sibuk gakkkk.


Ujang dan-dannnn reply komen, padahal aku tukang komen nomor 40 tu... Komen2 sebelum ni dia blom respond. Hoho kasik ai prasan. Walaupun dia jawab takde kaitan ngan yg aku komen T_T Tapi takpe, anggapla dia malu namun teruja ngan keterbukaanku itu keh keh. Pastu, terus dapat friend request dari dia yg bukan fan page aku biasa masuk, ni fb dia punye, mungkin lebey personal. Ecehhhh.

Hensemnyeeee bliau nih, walau janggut putih pun tetap ensemmm (*_*) Maybe sbb janggut nampak keimanan tu yg terserlah, yg tambah2 buat bliau nampak seksi hihi. Ngeeee macam2 laa taste ko predeiii.

Ada gambar nak upload lagi, tapi tunggu line clear, yakni bile kat umah nanti. My blue bebi pon dah ada nama! (^_^)




You know you love me!

No comments: