Tuesday, September 22, 2020

Radhi OAG - Sentuhan

Pagi tadi dapat satu notification kat youtube. Aku ni tak aktif mana pun kat Youtube tapi kadang-kadang ada la drop comment.

Lagu ni lagu lama dari kumpulan rock kapak Desire masa aku kecik sangat lagi tahun 80an.. Tapi yang aku dengar ni versi Radhi OAG nyanyikan semula. Bes..

Kat situ aku nampak ada satu komen ni rasa macam meruntun jiwa sangat. Kena pulak dengan time tu aku tengah sedih dengan Izal. Time ni la Izal ignore aku sebulan sebab Aidee. Hence the comments. Tau-tau pagi ni baca ada org komen cakap dia tertunggu sambungan dari kisah aku.. Hihi. Ni aku screenshotkan komen berkenaan je la sebab banyak lagi komen kat komen brader ni.



Nah.. dengar la sendiri lagu dia. 


 



You know you love me! XOXO,

-Scha



2 comments:

aisha said...

alaaa tu je?

gadis jumaat said...

Hihi ketot je.. banyak taip kensel taip kensel pastu dah berapa bnyk entry dh simpan dalam draft x publish.. hohoo.