Showing posts with label The Engagement. Show all posts
Showing posts with label The Engagement. Show all posts

Tuesday, March 30, 2010

Versi Pelamin-Pelamin Annoying Giler.

Seperti dijanjikan............ Ni antara idea2 aku ngan kakak2 aku sepanjang proses pembikinan mini pelamin aka PELAMIN BAJET wakakaka time engagement aku aritu!

 1. Juara pertandingan mini pelamin paling annoying, jatuh kepada....!

2. Dan di tempat kedua paling annoying, jatuh kepadaaaaa....

 3. Ok, yang ni nampak bleh diterima akal sket. 
Tapi kaler tak naikla pulakkk.

 4. Pindah exact design ke dinding ijau terang. 
See how much difference does it make!

 5. Ini kalau letak batu-batu dah jadik ala spa Bali dah ni.
Next!

 6. Ini zaman pesta muda-mudi p. ramlee bleh laa ni.
Sape punye idea niiii ngrrrr!!!

 7. MasyaAllah! MasyaAllah! *terkedu ngan idea sendiri*

 8. Konpem dah tadek idea.

 9. Terus better bile ada lampu!

Aku tunjuk ni semata-mata nak sampaikan satu benda je, seboleh-bolehnya: JANGAN DIY PELAMIN SENDIRIIII!!! Leceh, letih, lelahhhhhh walaupun nampak simple je huuuuu nangis tak berlagu stay up malam before engagement tu...

Aku yang sangat McGyver ni pun, yang jenis nak DIY SEMUA termasuk plumbing, betulkan flush toilet, tepon bimbit, jam loceng, tempat kunci sliding door, spray scooter sendiri, blablabla, tapi bab buat pelamin aku surrender!! Susah rupenye!

TAPI kalau nakkkk jugak, sile amek perhatian terlampau pada perkara2 seperti berikut.
Let's call it, TIPS MEMBIKIN PELAMIN DIY :

1. LIGHTING. Pelamin berubah 180 degrees bile gune lighting yang betul!

2. Kaler background wall ngan material pelamin kena contrast. Kalo tak, nampak tenggelam je.

3. Pelamin yg flat (macam aku punye di atas) adalah kelihatan sangat boring. Kalo bleh, sewa je plywood yg dibentuk jadik kotak kat kedai pengantin tu untuk jadi gerbang pelamin, supaya dia nampak 3-d sket. (Leceh, tu laa aku kate baik suruh orang buat je...)

4. BUNGA! Cepat je menaikkan seri pelamin yg nampak tak bermaya tu n plain tu. Trust me, been there done that. Cewah macamkan dah buat beribu-ribu pelamin je...

Finally, ini pelamin yg aku pilih untuk engagement aku. Chandelier & bunga sangat menyelamatkan keadaan... Fuhhh. *Sorry untuk yg dah pnah tengok gambar nih dan rasa nak sekeh aku sbb tunjuk gambar yang sama Aku just nak korang senang nak tengok je, so takyah godek2 entry lama2 atau pesbuk aku *

Sile klik pada gambar untuk tumbesaran!



Semoga sukses dengan pelamin anganmu itu!!


Jaga diri & stay pretty!


Monday, March 29, 2010

Pelaminku, Pelaminmu Jua.

Aku baru import segala entries dari blog lama, pastu dah update label untuk sumer entries aku.
Gigih kannnn

Aku nak tunjuk gambar kakak kepada member kepada kakak aku (fuhhh!) - kakak Kak Nor punye pelamin, yg dia wat sejibikkk cam mini pelamin aku time engage aritu. Kak Nor suda berkenan time dia tengok gambar engagement aku aritu, jadi dia pon mau pinjam semuanye untuk wedding kakak dia.



Haha sejibik! Sile compare ngan pelamin aku lam entri ni.

Oh sampai skang aku tak tunjuk2 lagi versi PELAMIN2 TAK JADI sebelum finally came up ngan pelamin ni kan? Perasan bizi sungguhhh.

Smalam incik sayang dah tolong setelkan sticker kat kete aku. Berpeluhhhhhh bliau pasang sticker lam terik matahari rembang tu, which was a big mistake sbnrnye! Haha. "Nanti Siti citer lain kali ye?" <-- Prasan takkk iklan Siti ngan Nas Terjah tuuu

Yeee.... Kite citer lain kali ye! :P

Thursday, December 31, 2009

Welcome TWO.OO.ONE.OO!

Opis sudah senyap sunyiiii, ramai amek cuti, dan yg tak amek cuti pon dah balik awal dahh. Aku balik sikit lagi lah. Awal sangat pon takde yg menantiku di umah. Cewahhh.

Wiken ni barulaa ada peluang merilekskan diri kat umah sket, since sepanjang bulan 12 nih leh kata every wiken bizi ngan preparation tunang, majlis tunang, dan last weekend pon family aku ramai2 datang umah holidayyy. Penat tuuu jadi hostess!

Tapi penat sumer ilanggg bile tengok note yg akak aku lekatkan kat cermin bilik time aku gi keje ari Isnin tu. Awwww comey gilerr :")

Ni plak note yg ija tinggalkan untuk aku time dia datang kejap Selasa baru ni. Datang kl beli cincin tunang dan barang2 hantaran :)) Skang dah chow pegi umah bakal mak dia dahhh, prektis skill menantu harapan huahua. Tadi dia msg cakap kene torture ngan boipren bliau, kene goreng mi untuk 10 orang makan... Dan kene masak lunch gak. Wakakaka!


Okay, so long wiken ni aku harap dapatlaa setel bendalah lam list ni!

++ basuh bajuuuu! kawen nanti, incik sayang amek alih tugas ni bleh tak? tak besnyeeeee!
++ decide bile nak join company baru! (ambik masa niii nak decide I tell u!)
++ set appointment for medical checkup b4 joining the new company!
++ buat 10-month planner merangkap wedding checklist yg gempak giler! Kena ada apa yg kena buat setiap bulan dan bajet2 nye skali. Semoga segalanya teraturrrr dan yang penting tidak last minute! Amin!
++ nak setelkan template blog kawen dan blog ABAP, kot?? nih lowest prioritylah kirenye.

Semoga berjaya predei! Pek pek bahu sendiri!



You know you love me!

Tuesday, December 29, 2009

Behind The Scene: The Engagement Day!

Kalau ada yg masuk blog aku ni tapi tensen tak apdet2, sorri lamat apdet! Banyak nak cite, tu yg tertangguh-tangguh. Entri panjang niiii. Sile pergi amek nasik sesiap baru bersila depan laptop, baca blog beta okeh! :D

Okay, so the engagement that I was soooo worried about went well... Hihi. Alhamdulillah sangat. Bagus gak adat-adat orang tua kite suruh bertunang ni kan? Banyak benda belajar, so that nanti taim kawen dah ada hint sedikit sebanyak.

Tau tak Incik Sayang sikit punye blur aritu?? Rasa macam aku bertunang ngan entah sape tahhhh arituuuuu aummmm. Dia cam nampak tak nampak je aku, tau laa tengah cuak, tapi erghhh. Biarlaa orang lain tengok aku tak cantek ke ape, tapi aku nak laa cantek di mata beliau dan nak la diconvince dgn senyuman ke ape ke. :( Ni, time dia masuk umah aritu, tadek eye contact ponnn, apetah lagi nak senyum n tego aku sepatah dua kata ke, I was a bit frustrated tsk tsk...

Tapi pastu incik sayang explain n mintak maaf, dia cuakkk sangat melalui semua ni, dan dia jadik serba tak kena sbb family n sedara mara sumer tak kasik dia bergambar berdua dengan aku, so dia rasa serba salah lalu dia pon kelihatan glabah camtu, takut nak dekat aku etc. Huuu pasrahnyieeeerrrr.

Gambar banyak aku dah letak kat facebook. So sini aku letak sikit-sikit je dahlaa.

PELAMIN MINI++
Memule aku kompius gak nih, perlu ke wat pelamin mini ni? Dahlaa abang-abang aku dok usik-usik lagi cakap aku nak kawen ke ape, bile tengok pelamin tu. JANGAN TANYA PENDAPAT INCIK SAYANGGG. Bliau clueless abis.

"Ooh, tunang kena buat baju gak ek?" or "Ooh, tunang kena tempah mekap ke?", adalah antara soalan2 beliau kat aku. T_T Yeahh clueless laik dattt... T_T Apatah lagi nak tanye pendapat pasal pelamin. Orang laki mmg clueless.

Tapi kakak-kakak aku sumer supportive. Jadi aku teruskan je laa niat murni ittew.

Aku just nak gambar aku cantik time tunang tu. Umah dahlaa tadek hiasan sgt, jadi kire pelamin tu hiasan ah. Lagipun it's either bilik yg berhias atau pelamin mini yg kene ada kannnnn. Kalo bilik, penat-penat hias pon, berapa kerat orang je akan tengok. So alang-alang penat, marilah kite buat pelamin mini, mari? Berbaloi-baloiiii. *Ohhh fahrin yg ensem*

Tapi the day before the engagement tu, abang-abang aku pon naik eksaited jugakkk. Siap tolong cat, tolong pasang lampu, buat wiring, tolong kemas, lap sumer tanpa disuruh, olololo... Bikin gwe terharu bangettt.

Olololo berpeluh-peluh buat wiring...

Bukan senang sebenarnye nak buat pelamin sesimple yg korang nampak tu sebenarnye. Aku ingat nak membuka pekung di dada bercup D ini (:D) dengan mengaplod gambar macam2 pelamin tahape-hape yg kitorang buat before we came up ngan pelamin final ni lam blog kawen aku nanti wahha! Eh nak buat blog kawen ke??? Yezzz, aku tewaassss dgn kata-kata sendiri takmo asingkan blog T_T.

Oh btw, lepas tengok gambar tunang aku, opismet akak aku terus nak pinjam pelamin aku tu untuk wedding kakak dia nanti. Haha what an honour! Walaupun just pinjam :D

MAKE-UP++
Makeup yg aku main book je walaupun tak sempat nak tengok portfolio dia pon, turned out fine. At least okay lah, tadeklaa jenis makeup yg nampak setompok ke, mekap kampung ke ape hoho!

Tapi yg geram, mak andam nih jenis tanak dengar cakap customer sikit tau. Aku mmglaa ada beli satu tudung siti yg plan nak pakai time tunang, sbb masa test kat kedai perasan lawa je, tuhla akibatnye. Tapi bile test dan testtttt lagi kat umah, kensellll. Pipi bagai ditolak2 ke depan. Pastu rasa nampak tua. Walaupun dah tua tapi tak perlulaa kelihatan lebey tua kannn
(-_-"). Dah kalo jenis tudung yg keras kat depan tu, mmg aku rasa akan nampak tua.

Yang mak andam ni plak dok suruh aku pakai gak tudung tu sebab dia kata nampak cantik. "Yelaa mmg cantek kalo tengok dalam cermin, tapi bile amek gambar, nampak tembam sangattt.", aku cakap.

Dialog bawah: Kak Da & Ija yg sungguh memahami... :")

Maka it went on and on, 18x aku kate tanak, 18x gak dia soh pakai gak tudung tu. Siap cakap, "Jangan... Nanti awak menyesal bile tengok gambar." Aummmm. Last2 aku biarkan dia nak cakap apa2 pon, aku diam je, tapi aku tetap tanak pakai tudung tu. Muke aku, aku taulaa weiii, dahlaa hobi mengadap cermin dan camwhoring T_T.

Last2 bile aku dah malas argue ngan dia, n dia cakap sorang2, dia cakap camni, "Dia tanak, kita paksa-paksa pulak ye? Dia dah lama pakai tudung.. Dia tau laa kan."

"Haa tau punnnnn, time kasih! Saya mmg tanak pakai tudung tu...", kata aku buat kali ke 1837. So tu yg last2 aku 'berjaya' gak pakai gak 'lush crown scarf' yg aku beli kat adorablemuslimah.blogspot.com tu. Mmg tudung tu susah nak dibentuk memule, sbb sulaman dia atas kepala. Tapi bile aku pakai anak tudung yg keras kat dalam, dia terus wallah! Terletak cantek, tiada komot-komot lagi!

Eh tapi seriouslaaa, pakai fake eyelashes ni rasa cam ada seketul kanopi je atas mata. Tu yg time memule nak adjust tu, muke aku asyik mendongakk je sbb rasa pandangan terkebawah. Tapi haha nak pakai gakkkk sbb kalo pakai, barulaa rasa cam total makeover kan.. Cewwahhhh :)

++CHANDELIER++
Aku gatei nak beli chandelier ni lepas tengok betapa canteknya gambar bilik pengantin Noe yg aku slalu follow blog personal dia & blog kawen dia lam entri ni.


Canteknyierrrr....*drool* - noe punyier

Aku siap email dia ni, tanye dia nak jual tak chandelier dia, sbb chandelier yg aku jumpe kebanyakannye mahal sangat. Tapi Noe kata tanak jual, kenangan tuu... Jadik aku pun berlalu ngan pasrah, layan mudah.my sepam dua, sekaaaaaaliii! Aku ditakdirkan berjumpe ngan chandelier yg sejibik dia punye! Yak yak yak!

Mmg dah ditakdirkan aku punye lah tu... :)


iklan kat mudah

haha pomander ball karer pink senget pulakk dari posisi niiii

HANTARAN++
Aku rasa part hantaran nih, mmg kite patut buat sendiri atau orang yg sayang kite yg patut buat.

Sbb incik sayang tak puas hati ngan hantaran dia untuk aku, dia tak berapa suke, dia sibuk cakap nak buat sendiri hantaran kawen untuk aku nanti hahaha. Kiut giler membayangkan beliau ngan pistol gam ngan riben sumer buat hantaran! :D Oh, dia kate nak guna tulips sbb aku suke tulips :")

Hantaran dari incik sayang ni, adik dia mintak someone tolong buatkan, sbb mak n adik dia risau nak buat sendiri, sbb tak biasa takut ter-buruk plak kan. Jadik mintak orang buatkan.

Hantaran aku untuk incik sayang, Aju yg buatkan dengan penuh dedikasinya. Siap sponsor barang2 hiasan sumer tu. Tapi!! Ada satu tu, hantaran kain pasang, aju mintak membe dia, Kak Ummi buatkan. Bile sampai umah, sumer orang terkejut. Cewah sumer orang, padahal beberapa orang je.

Dia ala2 camni.
Terkejut sangat sampai lupe nak amek gambar sebenar, terpaksa letak gambar kat gugel je ngeee :B


Dia camni laa lebey kurang, without al-kipasun. Tapi dia besarrrrrrr punya, Aju panggil gubahan ni: 'gubahan bunga rafflesia' sbb besar sgt T_T. Aku memule tengok aku cakap ok je, sbb ingatkan Aju yg buat, walaupun merasakan gubahan tu very der 80's...

Tapi bile Aju cakap dia speechless bile tengok Kak Ummi came up with samting camni, pastu Kak Da pun dok cakap, "Bukak! Bukak!" haha makaa ishk kejam giler, kitorang terpaksa laa bukak semula gubahan tu ngan harapan Kak Ummi tak datang engagement aku... (-_-")

Dahlaa kak ummi penat2 lukis kelopak bunga pada kertas keras then kene potong2 lagi then kene ikat getah jadik bentuk bunga... Rasa bersalah giler. Tapi ishk nak buat cemana, malu laaa nak kasik kat family incik sayang bentuk2 eksotik camtu. Aku rasa kalau kecik lawa sket kot, tapi sbb besar, nampak 80's giler.

Tapi lam ramai2 makhluk yg cakap tak lawa tu, Ija tetibe cakap, "Eh, lawalaa!" hahaha pelik btol. Oh speaking of the devil... Dia datang umah aku 5 hari tuuuu dari Khamis sampai Isnin. BFF sungguh!

So kesimpulannye, kain pasang tu lipat2 simple je, pastu letak lam bakul. Bakul yang patutnye letak buah tapi sbb kesilapan teknikal, rupenye hantaran dah terlebih satu jadi 8 :D


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Tuh je laa, all in all! Nih gambar2 favourite aku time majlis aritu:

Gambar di sebalik tabir, kata Ija. Time ngah intai-intai tengok rombongan incik sayang. Bajet gadis desa di situ. Hohoho :")

Sambil mak incik sayang sarung cincin, dia baca something like dis, "Alhamdulillahillazi....", ayat seterusnye aku dah tak pikap, tapi yang penting, ketika itu zassss datang rasa tersebak kejap lam hati. Tsk tsk.

Entah sebab apa?

Memikirkan tanggungjawab yg akan jadik heavy duty pasnih? Kena TAAT pada seorang lelaki, bak kata zaim?

Atau bila dapat mengerti simbolik penyerahan cincin itu, macam penyerahan segunung harapan seorang ibu bahawa wanita yg disarungkan cincin padanya ini, dapat menyayangi anak kesayangannya sebagaimana dia menyayanginya selama ini? :"(


Ini pulak, tiga hati lagi yang aku perlu tekel. Abah, Atie & Mak, ikut susunan daripada yg paling susah nak ditekel. Huhu. Takut berganda lah ngan Abah dia skang, yelaa, sbb dah bakal jadi family kan. Aku tanak spoil anything wehhh.

Walaupun Abah dia dah mintak aku panggil 'Abah' n 'Mak' right after engagement tu, aku masey kekok lagilaa ekceli, kejap panggil Mak, kejap lagi terlupe panggil Makcik pulak. Haha slamberrrr. Mak dia pon kekadang terbahasakan diri kejap Makcik, kejap Mak. Hihihi.

Okaylah, soooo setel satu perkara! Banyak lagi nak kene pk pasnih! Btol2 berdoa semoga segala urusan kitorang menuju ke arah itu dipermudahkan... Dan semoga hati kitorang jgnlah dibolak-balikkan. Doakan kitorang!

Wokey, till next update, u people have a good day!!!




You know you love me!

Monday, December 14, 2009

Fuhh Tinggal Berapa Hari Je Ni!

Sabar je laa ye blog aku dah jadik cam blog perkahwinan dah skang :D

Tak suke nak asing2 blog, sbb nanti pas kawen, blog tu sure terabai je kan? Ke cemana? (seminit kemudiannnn, tettt, dah create blog baru T_T) <-- ada possibility ni, sbb pk bleh share bnyk benda ngan orang yg berkenaan, tanpa menyemakkan pandangan orang yg malas bace sal kawen-kawen ni in-depth :P

Jadi buat masa ni, terimalah ini sebagai salah satu fasa kehidupan yg harus aku lalui... :D

Okeh, aku baru sampai dari Kuantan dalam 9.30 pagi tadi then terus masuk opis ni. Macam tak caya kat diri sendiri je mampu bertolak pepagi dalam keadaan kabus masey tebal dari Kuantan tadi T_T Tapi teringat incik sayang cakap, kalau nak balik pagi, kena nekad, kalo tak, ponteng lagiiiilah saya pada pagi isnin yg mulia ini T_T


Balik baru ni wat mini pelamin yg sungguh-sungguh ringkas je, sbb kalo tak, kene hias bilik pulak kann untuk time sarung cincin nanti.

Dalam ringkas-ringkas ponnn ada yg cakap aku wat persiapan beriya, aku wat tak dengar je. Yang aku tau, aku nak gambar aku cantek je nanti. Nyahhhhh segala komen orang yg tak bes. Kalau nak kire komen orang, matilaaa, 18 orang, 18 komen. Jadikk, ikut hati sendiri je. Panjat2 tangga sumer aku buat. Puas ati.

Doorgift pon aku buat jugakkk walaupun optional, sbb pk, nanti kawen, dah tak dapat buat secara bes dahh sbb tetamu ramai giler. Jadik, kali ni dapatlaa buat dengan penuh kasey sayang...

Kerusi untuk orang-orang kenit :P
Kawaiiiiii kann!

Tag nama untuk doorgift :")

Okay, lunchtime! Nak gi carik contacts baru sbb pagi tadi terjatuh lam toilet maka terussss kuar bersama air yang lalu T_T.




You know you love me!

Tuesday, December 8, 2009

11 Days, And I Can't Wait :)

Harini mari menaip blog je! Sbb server WEC takleh masuk, issue Kotra Pharma lak takleh nak proceed sbb requirement dia tak jelas, n functional berkenaan lak cuti. Ngah berkira-kira nak kuar awal sikit ni nak layan 2012@1-utama... Who's gonna be my partner in crime today?? Huahuahua.

Haritu abah incik sayang sweeettt sangat.

Kebetulan aku jalan2 area dekat umah dia lepas beli cincin, then abah dia tau, so teruss ajak aku datang umah. Bila sampai, aku cakap laa aku ngah carik bunga nak wat pomander ball tu kan.

Dia pon terusss naik tingkat atas dan bawak turun bunga orkid ngan lumut tipu, pastu amek pasu kat stor kasik kat aku! Haha lengkappp tuuuu! Padahal aku nak wat pomander ball ye T_T... Tapi tu la, prihatin sungguh. Sile bayangkan muke garang dia tu, tapi bersusah-payah untuk aku lak pastu. Huhu comel giler. Seronok rasa macam ada ayah semula :")

Sebelum tu aku ngan incik sayang gi Habib kat Semua House. Pasal issue cincin mas kunen/mas putih tu dah setel... Sbb dia cakap dia cuma nak wat aku happy, dan dia teringat2 yg aku cakap, "Rasa macam bukan wedding yayang je...", dan abah dia pon tak kisah kalau aku nak cincin mas putih. So, belilah cincin mas kunen untuk risik, dan cincin mas putih untuk tunang. Yak yak yak! Pastu beli satu lagi cincin mas kunen untuk kak da sbb langkah bendul. Takdelaa wajib pun untuk kak da tu, tapi anggaplaa hadiah untuk dia dari kitorang :D

Kesimpulannye: Teruja giler dapat my first diamond ring! Tak tergambar dek kata-kata. Biarlaa cincin kecik je, tapi to me it's sweet enough for an engagement ring! Diamond is truly a girl's best friend... Hoho. Cincin risik tu plak aku pilih in less than 5 minutes je kot, asal cukup syarat je. And I'm really really glad dapat cincin mas putih gak akhirnye...

Incik sayang cakap, tak sabar nak tengok aku pakai the engagement ring, sbb macam, lookie lookie she's mine! "Perempuan ni, b punye!". Huuu :") Ini barulah mutual addiction yg aku maksudkan...

Kan aku dah wat entry sebelum ni pasal cincin yg aku nak kan? Kat habib ada ala2 camtu laa:

Tapi rupenye suasa! Haha patutlaa murah! Kan dah malu di situ...

Pastu ni, sungguh idaman hati, tapi salesgirl tu cakap, dah soldout kat semua cawangan habib T_T:

Soooo finally, beli yg twist ala2 yg kat atas ni, tapi satu diamond je laa, dan saiz dia tak selebar cincin kat atas ni. Tak seprais aaa kalo aplod gambar skang, tungguuuu 11 hari lagi :P Sbnrnye bile tengok yg jenis diamond kecik2 dan banyak camni, dia tak berapa shiny laa. Kalo seketul terus nampak. Huhu macam-macammmm songeh diaaa :P

Ini yg aku carik satu kuantan tadek jual, then finally! Jumpe kat Semua House:

Hambekkk, beli 6 yg sedang, 2 yang kecik terussss, takut susah nak jumpe dahhh.

Proses mencucuk:



Nak hasilkan sejibik pomander ball guna bunga buatan tangan pon dah amek masa berapa lama, nak potong dawai lagi, nak ikat bunga ngan dawai lagi, makaaa last2 wat setakat tu je. Pastu decide nak gune bunga yg dah dibuat tu untuk bunga tangan je, pomander ball kalo satu je, kecik plak tu, tak bes aaa T_T. Soooo, ni la bunga tangan nanti, tapi lom finalized nihh:


Pastu terus decide nak beli bunga siap, tinggal nak cucuk-cucuk je, terus siap! Sungguh pantas! Tapi sebelum tuuuu, sesi mengamek gambar ngan bunga2 yg blom potong! Nak dapat sebanyak ni susah tuuu. Hint, hint. :P

Ni cuma sebahagian dari bunga-bungaan.
Untuk satu pomander, gune 10 jambak bunga.
Satu jambak bunga ada 5 kuntum.
Baru dapat saiz yg agak besar yg didambakan.

Taraaa! Tiga bijik dah siapp! Walaupun hajat di hati nak pomander ball yg nampak bunga ros SAHAJA, tadek daun2, pastu rapat2, tapi memikirkan ongkosnye yg mungkin double, terus buat dia renggang-renggang... T_T


Muke banggeeee dapat siapkan pomander ball DIY.. :")

Muke bangge haruslah letak dua di sini T_T

And finallyyyy, ni pot pouri dalam 'beg' daripada riben yg aku jait sendiri, nak letak lam doorgift untuk belah incik sayang, konon bercita-cita nak wat bentuk bantal, dan ujung dia nak letak benang jurai2 tu... Tapi malangnye, buat jurai2 tu tak jadi macam yg jual punye T_T.


Okay, tu je laa wat masa nih! Beslaa prepare untuk majlis kite ni ekceli walaupun penat! Baju tunang Kak Ni baru siapkan tadi, so tadi Aju amek untuk jait manik pulak. Pastu Aju mintak Abang De beli coklat kat Arab untuk hantaran nanti... Abang De balik ngam2 17/12 ni, just in time untuk memeriahkan majlis aku nanti!

Sronot!! Sbb semua orang akan ada... :")



You know you love me!