Kchhingg! Nampak klasikk nasional takkkk.
Ngeh2.
Ini kasut asal, belum letak kerongsang.
Plain = boring.
Kasut ni kasut sedia ada, tapi cuma pakai sekali je.
Sebab susah nak sesuaikan dengan baju.
Memule baca pasal trend letak kerongsang kat kasut ni dalam blog ex-unimate aku ni, tapi tak jumpe laaa plak link bliau yang ada gambar kasut bliau sendiri...
Pastu baru-baru ni nampak dalam blog miss eilaz plak, terus jato chenta sbb kebetulan jumpa jenis kerongsang sama macam beliau jugak. Tapi masa tu kat Ampang Point, aku tengok harga kerongsang tu mahal. Satu $40. Lantasss aku carik kat Jalan TAR dulu, malangnye tak jumpeeee. Yang ada cuma dokoh (rantai bertingkat tu), dengan subang.
Subang ittew! :D
Aku takleh amek dokoh sebab saiz tak sama besar, so aku ameklaa subang. Hahaha. Harga pon half dari harga kerongsang kat Ampang Point, yang ni $40 sepasang, tapi saiz lebey kurang sama besar je aku tengok. Tengah pk cemana nak lekatkan pin kat 'subang' aku tu, gune gam takut rosak. Member aku suggest cari pateri yang macam kite belajar pateri kat circuit board subjek kemahiran hidup dulu he heeeee. :P
Ekceli beli kerongsang yang ni, sbb nak ikut tema pink-brown. Normal price $28 satu, tapi sbb ada sale, 2 for $25 only. Nyammm! Dahlaa kotak dia elok, siap ada magnet kat penutup tepi dia, sesuai buat jadik hadiah... Oh aku beli dua2 kerongsang ngan subang ni kat kedai CK Jalan TAR tau, in case ada yang nak serbu... :P
Tak seswaiiiiii.
Setellll semua kasut!
Kasut nikah - sekali ngan sewa baju nikah, dia bagi kasut sekali. Tapi entah bile entah aku nak pakai kasut nikah ni? Sebab aku nikah kat umah je...
Kasut sanding kuantan - kasut klasik nasional di atas...
Kasut sanding keramat - tengah tunggu sampaiii. Tak sampai-sampai lagi.
Kasut incik sayang dua-dua belum setel. Sile cepat-cepat tak bizi ye padayyappa ku...
Ok enuff about shoes! Dua ari lepas aku yo-yo je rekemen biskut Mum's Bakery Carrefour kat opismet aku sebab sedapppp sangat. Aku tak suke yang rangup, aku suke yang jenis cair di mulut gitu.
Biskut Snow Almond.
Aku beli sikit dulu sebab nak rasa, ingat nak datang balik beli lagi kalau sedap. So malam tadi aku berziarah ke carrefour lagi, sekaaaaaali sudah habis daaa... Ilek poringgek, satu balang pon dah takde! Maka belilaaa biskut jenis lain, tapi jenama Mum's Bakery jugak.
Biskut ni sesedap rupa bentuknya... Sebab tu cepat sold out kot :(
Okeh! Nak gi Romantika Wangsa Walk sat, kakak aku kirim mug ala vantage tu...
p/s: header blog sudah tukar sempena mood nak raye ni, yay!
xoxo,









