Saturday, October 2, 2010

Teaser Pelamin DIY Beta!

EXTREMELY bizzay!

Tapi just a ketot entry untuk berkongsi keterujaan gwe yang baru setelkan pelamin! Tinggal sikit2 je nak buat. Yez!

Teaser sket!




Jaga diri & stay pretty!

xoxo,

8 comments:

nurayunni said...

wah..xsabar lar nak tgok..

Mia-Ina said...

mkn x sbr nk tgk

mysarah said...

alamak kasi la teaser banyak sikit :D

rose said...

rose plak berdebar lebih nk tgk full view pelamin sya nnt..hahaha..ape kes??hik3..

sya, nk tnye..da pos kad ke?urmm..

wani said...

ha ni lagi sorang.
jelesnya tengok orang boleh diy.
T.T

gadis jumaat said...

hola all, tunggguuuu dah dekat nih :P mysarah, teaser banyak2 nanti tak seprais plak :D

rose, kad belum pos.. giler tak sempat ni nak pos lepas 1st batch aritu. tapi takpe, insyaAllah gune pos expres nnt ni.. :D

Anonymous said...

wah2...debaran kian terasa nih...menghitung hari, detik, jam,masa n ape2 je yg sewaktu dengan nye...huhuhuhu...bakal pengantin jgn wat keje lebih2 yer, org kata darah manis...bukan ai kata tau, tp org yg ckp gitu...hehehehe~achik~

gadis jumaat said...

hehe pengantinlaa yg kene wat keje lebih... hari kawen barulaa takleh buat keje ape2.. keh2