Thursday, November 10, 2011

Bus To Tempe.

Dulu kalau jalan2 kat tengah2 bandar Sydney, selalu nampak bas ke Tempe. Dalam hati, "Oooh... Ada tempat kat Ostolia nama Tempe? Hihi..". Gelak sendiri dalam hati bila word 'tempe' kat tempat kita ada maksud lain kat tempat orang...

Kalau sekarang macam 12 tahun lepas, dah lama aku amek gambar bas tu n post kat facebook wall jadi bahan gelak ketawa.. Kes kes...


So harini bila aku tengah nak mengkhatamkan entries kat blog ni, aku nampak blogger yg sgt talented nih asal dari Tempe, aku konfiden dahhhh, ni mesti orang ostolia ni!

Rupenye kat US pon ada Tempe... Muhahahaha!

Mana ntah diorang ni dapat nama Tempe? Yang aku tau tempe sedap bangettttt, tahap makan hari2 pon tak kisah! :D



Jaga diri & stay pretty!

xoxo,

2 comments:

adventure mama said...

hehe..mmg tak saba la nak dapat baby tu..tape..ade rezeki ade la ye..:)

gadis jumaat said...

hehe amin!! doakan! :D