Wednesday, March 23, 2011

Adnan Sempit Ku Sayang!!

First of all, diharapkan ananda-ananda sekalian silelah bersabar dengan segala gambar yang tak keluar nih!

Ngek tau photobucket... Macam tak logik le pulek dah exceed 10gb bandwidth limit... Entah2 aku sorang saje pon dah mengabiskan 7gb sbb dok kuar masuk kuar masuk blog gadisjumaat ngahahaa...  :D

Okay, long story short, siang tadi aku jumpe SHAHEIZYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!  ♥ ♥ ♥ ♥  (♥‿♥)
Boleh imejin tak perasaan cam nak giler time tu? Aku ni manadeee amek gambar ngan artis ke, pegi events yang ada artis ke hape... Kalo berjumpe pon kebetulan camni je laa.

Memule aku lalu kat seblah dia, aku tak prasan langsung. Aku prasan ada kamera tapi ingat artis2 lain laa. Sekaaaaaali member aku cakap, "Hmm... Rasa macam shaheizy sam tu..."

Aku pon, "Hah?? Mana??? Sure ke???", sambil menarik tangan member aku mintak tolong amekkan gambar. Can't help but thinking, kalau aku sorang2 time tu agaknye aku dah ajak bliau camwhore ke apa...T_T

The rest is history. Aku dengan dada berdebar rasa cam nak tercabut, gagahkan kaki yang menggeletar ni pegi kat cafe tpt dia hangout dengan Yana aka Wawa dengan Angah Raja Lawak.

"Hai, boleh amek gambar?", kata aku dengan penuh gentlemannye sambil mencilok tetengah antara shaheizy ngan yana sambil bertanya dengan kemaluan sebesar alam.

"Oh, bolehhhhh...", bliau jawab.. Aku dah di awang-awangan dah time ni. Bertukar menjadi jelly!

"Nak amek gambar kat mana? Kat buah-buahan ni?", shaheizy tanya. Nampak sangat dalam capsquare takde pemandangan menarek pon sampai buahan2 kat pasaraya Olives yang jadi background pilihan (-_-")

"Takpe kat sini je...", aku cakap, lantas member aku pon amekkan laa gambar kitorang. Pastu mmg takde small talk langsung. Aku blank. Dia surelaa dabel the blankness, dia bukan kenal aku ponnn.

So aku just cakap, "Thanks... Sorrylaa kacau ye!"

"Eh, takpe...", dia jawab penuh sopan with his usual charming attitude.

Lepas tu kitorang pon chalos nak pegi tapau lunch. Aku time tu dah dalam mode nak melompat bintang dah, tapi mula sedar diri sebab nampak sekumpulan gadis2 n wanita2 dok tertoleh2 arah shaheizy n aku, tapi mereka tak sekamikaze aku! Muahaha.

Seriously, ni lah artis pertama yang aku bergambar seingat aku. Ini seriusss. Kalau pernah pon aku bergambar dengan selebriti, itu adalah dengan Azmi Ibrahim for some good 16 years back kot? Eh chop! Lupe pulak pernah amek gambar ngan KRU time dorang datang Sydney tawun 2000 camtu, but that's it! Shaheizy patut bangga dapat peminat yang suke kat dia secara ekslusif begini, tak mcm orang lain, semua dia minattt! Muhahaha. *Shaz gimana??? :D*

Okay tu je laa... Malu nak share gambar kat sini sbb gambar aku mok mok mok! Dan2 rasa nak ros ros rossss giler bile jumpe dia hahaaa. Okay dah dahh.

********************************************************

Petang tadi aku pergi bind photobook yang customer aku order... Bile siap je, ya Allah!!! Pucat lesi tak berdarah muke aku sbb orang tu salah bind photobook tu, dia pegi bind kat tepi, customer aku nak suruh bind kat atas!!!

Aku dah terdiam, sambil dalam hati mule mencongak kadar kerugian yang bakal dihadapi huhuuu. Bukan ape, bile dia dah silap bind, otomatis kena print semula 25 pages photobook tu.. Dahlaaa aku siap laminatekan & tampal kat mounting board... Fuhhh.

Pastu orang kedai tu yang start cakap, "Try tanya customer u dulu, dia okay tak camni, kalau dia tak okay, I akan print semula."

"Customer i mmg specifically requested nak bind kat atas, bukan kat tepi... Tu yang merisaukan nih. Charge macam mana?"

"No charge laa, i mintak maaf..", agaknye dia tengok muka aku berubah giler kot, tu yang terus takde charge. Tapi kalau chinese selalunye camni, pandai jaga regular customer... Kalo melayu agaknye aku dah kena marah2 dah walaupun mmg salah dorang...

Pastu aku msg customer tu malangnye message tak delivered, call pon tak dapat. So aku just cakap je laaa kat owner kedai printing tu, "Sorry, customer I tak nak bind kat tepi, so u kena print semula.."

Fuhhh, I'll do whatever it takes, janji customer aku tak  murka!!! Muhahahaaaa... :D

Til then, have a good day people!! :)


Jaga diri & stay pretty!

xoxo,

6 comments:

Reen Tart Nenas said...

ok, ai baca part shaheizy sam je. ekekeke mesti best kan? tingat plak masa i amik gambo dengan Maya Karin. Serius kurus gille kot die...

gadis jumaat said...

yaaa bes banget reen! haa ada member i ckp pernah jumpe maya karin jugak... mmg kecik giler kannn! T_T

hamlet said...

wei wei, maya karin gf aku. apsal aku tak penah jumpa dia.

Tapi aku penah jumpe rita rudaini, zahnita, aznil, radhi OAG, awal ashaari, natasha hudson, nasha aziz, ntah ramai lagi la tak igt nama sbb tak fames. kalo kuar berdua dengan vini, ckp nak jumpe artis je, ha terbonjol je dorg depan mata.

Skang ni aku nak jumpe gf yang lagi satu tp xdpt2, rozita che wan.
Nanti kim salam dia. tnya dia apsal tak call.

hihihi

p/s: aku tak gurau ek yg jumpa2 tu. sume adelah benarr.

gadis jumaat said...

hahaaa padan mukee... tapi eee rozita mmg cun giler babas... rasa 'kecikkk' je agaknye kalo dok seblah bliau T_T ko rajin keluar, slalu laa jumpe artis... aku ni jenis bnyk memerap kat umah je.. so bile skali dia moncol depan aku tanpa disangka2 camtu, mmg kebetulan yang begitu menerujakan laa.. hohooo.. :"))

Anonymous said...

hai..salam singgah..la kenapa xupload foto dengan adnan sempit tu..nsb baik i dh kawin..ms jumpa ako mustapha kat mid valley pun cm xde amik foto dlm hati dh berbunga taman bunga rose.. :)

gadis jumaat said...

Hahaaa... Camtulaa penangannye seorang artis ni kan! Nampak mereka pon bleh buat dalam hati ada taman... Ngeee... :))