Friday, October 2, 2009

Just When I Stop Looking For It

Laaaaa.... Dah beberapa hari aku dok gugel gambar cincin yg macam aku nak tu. Rasanya cam selalu jumpa, tapi bile cari nak tunjuk incik sayang ni tadek plakkk. Aku gugel cincin bunga tanjung, tapi dia lain sikit. Bunga ape tahhh. Pandaiiii nyorok ye...

Alih-alih tadi bile balik dari lunch dan time naik lif tetibe teetttttt sensor berbunyi!! Baru tringat! Hahahaha. Di sini ye:

Cincin yang Diana Danielle Celup pakai ni laaa yg aku selalu nampakk .

Yakni gambar tu dalam lif Kong Poh!!! Gambar pun recycle je dari entry dulu ni. Bleh lak lupeeeeeeee.
fuhh
Tapi jgn risau dulu bang, takdelaa se-besar tu, kecik-kecik je dahh .

Masa nak naik Kong Poh tadi, salah sorang makcik jurujual tu cakap untuk kesekian kalinye, sbb kesekian kalinya pun kitorang lalu situ, akan tengok collection lam meja cermin ngan muke teruja jeee, "Just come down if you want, I can arrange for youuu." Aku teruslaa, "Serious? Discount eh?" "Yess, sure got discount, just come down!" Haha bes! Bes!

Ok yang ni plak, kalo ada betul-betul, KON bin PEM akan jadik wishlist paling utama aku punyeee (nak beli konpem tak mampu ).





You know you love me!

No comments: