Tuesday, June 9, 2009

Tentang Sebuah Objek Yang Seksi Banget

See, Sam,
My boyfriend's jealous cause I talk about you 24/7
But he don't know you like I know you Sam, no one does
He don't know what it was like for people like us growin up
You gotta call me man, I'll be the biggest fan you'll ever lose
Sincerely yours, Scha -- P.S.
We should be together too

My tea's gone cold I'm wondering why...

Nih la kalau dah kapel dengan celebrity, mana-mana pergi pon orang sibuk nak amek gambar, owh mannn, kamek pasrah...

*************************************************

*nama dah ditwist supaya orang gugel nama dia tak sampai ke blog nih

I think I'm really falling for Schaheizy* Sam ... Since the day we met at Jalan Telawi and he asked for my number, and how since then we spent hours on the phone, most of the time, to talk about nothing at all! Aku kenal dia time orang belum kenal sangat ngan dia, yg orang kenal abang dia, Jep* AtoZ ngan kakak dia, Z-z Eezett*, and some knew Sam-z Fouzet* abang dia lagi sorang, tapi Schaheizy Sam came in late into the picture. And dia, as humble as he was, dia ingat aku tak tau dia pernah berlakon jugak, sampailaa aku cakap kat dia, aku prasan dia time dia berlakon cite Pai'e.

Dia nih muke bad boy giler kan? Tapi ekceli sopan santun je kalo time gayut ngan aku tuh. Dia selalu cakap aku ada sifat keibuan yg tinggi, yg buat dia rasa tenang, dan bila dia rasa serba berkecamuk tu dia akan sentiasa nak carik aku... Lalu dia pon membawa aku ke kamar...

Mandi... T_T

Panggg! Cukup berangan tu cukup! Jalan Telawi & keibuan wth... Melelehhh plak peminat2 seantero malaysia kalo bace blog aweks Schaheizy nih karang wakakakaka. Tak pun aku yg meleleh sebab kene cerai ngan incik sayang trr trr. Ailebiu tu (number 2) bang :P

Wahai Schaheizy Sam kesayanganku, Jep AtoZ pon tak se-menarik ko O0zi*, walaupun dulu ai head over heels gak ngan abangmu itu keh keh. Dari tengok lam Kasanova Ex Ex El lagi aku dah rasa perasaan berbunga2 setiap kali tengok dia hihi . Tapi lebih parah lepas tengok Jangan Pandang Belakang Congkak ngan incik sayang Sabtu lepas... Ya Allah cerita tuh lawak banget tahap lenguh dahhh rahang nak gelak, tolonglaa tengok. Dia kiutttttttttttttttttttttttttttttttt sangat lam cite tuh!

Sebelum tu siap mimpi lagi kat beliau...

Bile cite kat incik sayang, "Yangggg, orang siap mimpi kat Oozi* tauu!".

Incik sayang jawab, "Abisssss, dah siap edit gamba ngan diaa, mana tak mimpi...!" Merujuk kepada gamba di bawah. Yaa, nada jeles dikesan di situ!

Ni laa gambar tu

Time aku letak gamba di atas as profile pic kat facebook, aku TOTALLY FORGOT yg aku dah add Schaheizy* Sam himself kat facebook tu. Sekaaaaaali, smalam, tengok2 'Schaheizy* Sam accepted your friend request'! Pening bile membayangkan dia pk betapa ngengnye pompuan yg edit gamba ngan dia tuh aaaaaaa! Malu bangetttt! Maka terus delete gambar tuh dari facebook walaupun terlambat!

Kejadian nih mengingatkan aku taim dolu-dolu kat blog aku time aku sibuk superimpose gambar emmett n aku, tetibe sumone close to emmett masuk blog n siap tinggal komen sal gambar aku n emmett tu...

Oh btw, ada bace blog tipahvogue, dia kate si Schaheizy nih, amatlaaa soft spokennye. Besnye! Besnye!

Haihhhh. I just hope I could see him personally one day, pastu dapat sembang sehari suntuk pon jadiklaaa :P Dapat layan chat pon bes gak nih... Tapi bagaimanakah?

Lagu 'Keunggulan cintaaaa dari sinar mataaa yg bergeloraaaa' pon berkumandang...




You know you love me!

XOXO, girlfriday

3 comments:

encik omnivor said...

grr

girlfriday said...

:-* sayang andaaa...

ikoko said...

ahahahah...

cute sgt kamu berdua ni.. i meant, your beloved reactions and you la kakak sha..

:)