Saturday, June 20, 2009

Semalam

Smalam time ym ngan membe, dia cakap camni, "Tengok ko cam orait ja. Cam tak sedey pon."

Adoi statement... Cam aku ni hape je.. Hati luluh di dalam siapa yg tahu. Allah je tahu cemana rasanya. Especially time ngah sorang2 malam2 tuh, ya Allah... Teringat tahap tak hengat punya.

I mean, takkanlaa nak buat ayat sedey je setiap masa sebagai melambangkan aku tengah bersedey? Ko pon malas nak chat ngan aku nanti.

Tapi time2 camni, ko bleh tengok siapa kawan yg betul2 anggap ko kawan, yg support ko time hati ko rasa koyak-rabak camnih. Bukan nak mintak orang kesian, cuma nak rasa aku masih ada orang2 yg sayangkan aku lam life nih, sbb sangatlah rasa dah tak cukup kasih sayang skang nih, dah macam tadek apa-apa dah.

Aritu sembang2 ngan ija pasal hal tak berkenaan, tetibe dia wat ayat last: "Orang sayang anda.", cam tetibe je, wat aku terharu sangat... Aku tau dia maksudkan, dia sentiasa ada untuk aku... :"(

Sorang besfren time skolah menengah, yg pernah lost contact n lately kitorang dah keep in touch semula, ada cakap: "Luv u, always and forever." And that's more than enough aku rasa, i mean, ada ke lagi orang nak cakap 'love u' kat ko selain kekasih hati ko?? Tersentuh sangat hati aku, cam, aku ada ek kawan yg sayang kat aku camtu?

Incik sayang, jangan cakaplah... Sentiasa ada untuk aku time camnih. Thinking of him je pon dah buat mata aku bergenang. Banyak sangat sacrifices dia... Ngan orang lain aku bleh sembang gelak2 lagi tapi bile dengar suara dia je, terus rasa fragile sangat sbb aku leh let out segalanya kat dalam nih kat dia.

what would i do
in times that i miss you?
where would i go
in times when i long to see you again?
how must i spend
the nights without you?
how do i bear
each morning that you’re not there?
the days shall never be the same again
i will never be the same again
without you

- Loss of Loved One, Jocelyn Soriano


You know you love me!

XOXO, girlfriday

1 comment:

green apple said...

aku pun baru je rasa situasi macam ni, sedih macam nak nangis.

thanks to mahjong online.