Friday, June 5, 2009

Tag Itu Gaya

(Walaupun soalan2 tag ini agak skema tapi aku layankan je demi kao cik shekin. :P)

Apa perasaan sekarang?

Perasaan sunggo nyiaman lepas pekena dua batang aiskrim malaysia nenas ngan asamboi, dan sunggo bahagia sebab esok cuti Agong brought backward dari hari Sabtu wiewww~

Saya nak makan :-
Char koay teow penang, cendol and air bunga (chrisanthemum) kat penang road slrrrpp :)~ Oh dan tak lupe juga, nasik kandaq lineeeee clear!

Saya tak suka :-
...dengan status diri ini yg masey bujang trang tang tang kehkeh obvious tatau nak tulis ape sbb banyak sangat nak listkan T_T

Impian saya :-
Ingin berkawen ngan incik bruang ujung taun ni atau awal taun depan dan mempunyai anak2 yg comel bangettt. Bunyi tak berwawasan je tapi itulah kebahagiaan bagiku.

Haiwan yang saya tidak suka :-
CICAK.

Saya harapkan :-
Gaji yang banyak giler supaya dapat kawen cepat. Sahhhh, aku mmg Ms Fine dalam The Nanny yang setiap masa ape yg dia pk cuma kawen dan kawen lagi. Haihhh.

Jika boleh diputarkan masa :-
Nak kensel order pizza petang tadi, wahha!

Untuk Pizza Hut online ordering, aku ada 2 account. Satu 'girlfriday' and satu 'girlfridayz'. Girlfriday gune alamat umah Gombak manakala girlfridayz gune alamat Kuantan, so dah bleh agak halatuju cerita ini seterusnye T_T. Aku ter-masuk account girlfridayz sbb tadi lapar giler main klik-klik je hoho.

Patutlaaa lepas sejam pon pizza tak sampai2 ingatkan bz ramai orang. T_T

Rupenye order pizza aku dah sampai ke Kuantan... Adoi. So calling2 akak bagitau pe sume, makan pree laa akak aku malam ni huhu. Dah rezeki beliau. Tapi tak kire, aku order lagi skali sbb tringin sangat dah nak makan pizza. :D

Saya pada 10 tahun akan datang :-
Seorang hot momma kepada 3 gojes children and a beloved wife to my handsome Dato' Beruang.

Handphone saya adalah sebuah :-
Kotak patsegi senget yg berfungsi sebagai pengerat silaturrahim antara aku ngan darlinggam, dan sebuah mini laptop untuk aku gugel benda2 emergency la sangat.

Saya pernah berchenta sebanyak :-
Huih soalan. 4x yg official. 2x yang betul2 head over heels.

Saya suka pada :-
Adoi soalan. Cuba specific sket. Nexttt!

Kawan-kawan saya :-
Tak ramai yang rapat sebab aku tak suke hang out sangat, hehe giler anti sosshel. Tapi takpe, dah selesa ngan this little circle of friends.

Pernah dikhianati?
Oh sudah pastiiii.

Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
Tadek ape pon, sebab aku pun dah tak ingat ape tahhh yg dikhianati keh2. This elephant forgets you noeeee! :-|

Tapi biasanye kalo aku hangen banget kat sumone, aku pk nak balas sejibik cam dia buat aku je.

. Senaraikan 8 orang untuk di tag :-
Ai tak biasa suruh2 orang wat tag nih, nanti dorang tanak wat, kecikkk plak atiku ini. :D

Okay, til you miss me again! Daaaa~



You know you love me!

XOXO, girlfriday

No comments: