Tuesday, December 8, 2009

11 Days To Go!

To sum it all, beberapa minggu ini sunggo membahagiakan! Stress di mana-mana tu biasalaa...

Teringat nak taip blog ni sbb nak melampiaskan rasa tensennn ngan keje yg takde kesudahan ni! Ada satu report nihhhh degilll sangat, macam2 amendment dah buat tapi still ada jeee error bile execute.

Letih okkkk bertukar2 tangan camni, dengan spec nya tadek. So, functional people pon main teka2 je ape requirement asal report nih, pastu abaper plak kene ubah dan ubah dan ubahhhh lagi mengikut kadar tekaan beliau. Haihhh. Talking bout cleaning other people's shittoooo!

Okay, lupekan keserabutan kepala, let's excite ourselves! I mean myself! Hakhak!

Pagi tadi incik sayang msg, mak dia cakap lasagne yg aku kasik dia smalam sedap... Dia cakap, musti incik sayang bahagia bile kawen ngan aku nanti. Pastu incik sayang jawab, sbb tu dia sayang aku... Ho ho ho...

Patut tukar nama jadi Garfield dahhh incik bruang aku nih, balik2 mintak aku buat lasagne untuk dia, tak boring2! Punyelaa lama aku tak sempat melayan permintaan dia, sampailaa smalam baru rajin nak buat.

Tahun lepas, ada satu time yg hubungan kitorang very ambiguous, antara putus ngan tak, pernah aku baked lasagne untuk dia tanpa disuruh-suruh, tapi dia tak eksaited langsung. Time tu rasa direject giler-giler sebab, mana mungkin bruangku tak eksaited dapat lasagne? Mana mungkin? Giler tak dapat menerima kenyataan. Huu jantung berdegup kencang semula bile teringat time tu... Trauma2...

Lam entri ni plak, I found myself writing, "What tortures me the most is that I know he can live well without me and be happy with sumone else.. " Then at some other time, aku pernah cakap kat kawan aku, tak mungkin aku akan balik kat incik sayang. Look now, how things have changed over time eh... Maha Suci Allah yg berkuasa membolak-balikkan hati manusia...

Ishk taip entry nak cite sal mende-mende bes yg jadik, tapiiii ter-go down memory lane lak. Layannn je. Yang pasti, aku rasa kitorang much, much, stable skang bile nak ada serious commitment camni. Rasa masing2 lebey terbuka nak communicate n deal with our differences, and I hope we stay this way... InsyaAllah..

p/s: Incik sayang musti cakap, "Sayang... Jgnlaa ingat benda yang dah lepas..." Hehe.



You know I love you!

No comments: