Tuesday, February 17, 2009

Survival Mode

Bile tulisan dah mula menarri, mengapa kau salahkan ali, mengapa??

************************************************************************

Sungguh susah keje skang, rasa nak lariiii menghilangkan diri je kat pulau memana. Tak terjangkau dek akal aku! Other modules ok, tapi bile masuk module FINANCE, ya Allah betapa banyaknye figures dan betapa banyaknye link ke sana sini!

So skang ngah berehat2 sebentar sbb rasa mencucuk2 je kepala ni. Incik Sayang mane tah... Ada miting ke ape, tak angkat fon ni. Beta ngah gundah gulana ni.

Nak sangat balik Kuantan... Rasa susah ati smacam je. Bile balik Kuantan rasa bes sbb aku rasa cam sistem aku restart smula tapi nih dah, err, almost 3 minggu since last aku balik, so rasa tak bes.

Ok ah. Later. Tensi tol kalo time nak fokus wat coding nih, member sibuk berborak. Konpem tak jadik keje. Walaupun aku pakai earphone nih, 18x gak nak tarik kusi aku tanye itu ini yg tak perlu. Wattudu... Aku mmgsgt private n anti social orangnye tengkiu.

Oklah, you guys take care.

No comments: