Thursday, December 20, 2012

Rajuk Suami..

Smalam incik sayang comel sangat..

Smalam aku penat gilerrrrrrrrrr siapkan 1000pcs yaasin yang customer tempah, dan incik sayang pon tak berapa sihat, so lepas balik makan n beli barang sket tu kalo bleh mmg nak terus lompat atas katil.

So bile aku amek rambutan n kupas makan sorang2, incik sayang cakap, "Nakkkk! Kupaskannn..."

Aku terus cakap, "Takmolaaa...", dgn prasaan penat giler rasa nak tercabut pinggang siapkan yaasin customer...

Pastu beliau merajuk naik atas terus baring tido... Olololo merajuk sbb campo tak sihat agaknye. Sian lakiku...

Lantas aku pon cepat2 kupaskan buah rambutan siap buang bijik nak kasik sultan hati beta ni makan. Bawak apple juice skali naik atas. Kejutkan dia yg dah pon terlena. Memula bila aku kejutkan tu suara dia cam jauh hati je.. Pastu bila aku announced, "Yyg ada bawak naik rambutan dah siap kupas ni kat b.. Makan ye?" Terusssssss sengihhhh n teruss bangun tido hehe..

Haiii suamiku. Susah nak merajuk, n bile dah merajuk senang nak pujuk... :")

Traits yang aku susah nak buat n masih sentiasa mencoba memperbaiki!




Jaga diri & stay pretty!

xoxo,

5 comments:

orked violet said...

hehe.comeL!!

Sya br foLLow bLog ni.. =)

sya-orked.blogspot.com

orked violet said...
This comment has been removed by the author.
orked violet said...

eh! nme kite same La..kite pon Sya jugak =)

Fara said...

laling bebeh.. bertuah nye laa yu dpt somin anje2 gitu.. yayy.. sya apdet blog.. ai laikkk!

gadis jumaat said...

Hi Sya jugak! hehee...
Fara, tapi kalo somi manje2 ai takbleh manja lelebih la! Ini tidak adilllll! Hewhewwww...