Tuesday, July 21, 2009

Sometimes They Come Back

Smalam aku tido awal so tak berjumpa ngan housemate aku. So arini dia ngan eksaitednya bercerita kat aku tentang sebuah cite yg dah lama aku tak cite kat sini sbb dah lama takde.

*Background ringtone twilight zone*

Aku ada housemate baru yg bernama Dee, dia take over bilik kakak kepada membe aku yg dah kawen tu. Aku belum pernah sekalipun jumpa Dee nih, sbb dia masuk time aku cuti seminggu balik Kuantan tu. So, since aku balik sini 2 hari lepas pon, masih tak berkesempatan jmp dia lagi sbb aku slalu tido awal, pastu bnyk memerap lam bilik, n dia pon sama.

Ok ni bukan cite ttg seorang housemate yg sebenarnya tak wujud, kalo itu yg anda anticipate. Keh keh.

Ini cerita tentang housemate baru yg 2 malam berturut-turut kena hempap ngan benda itu. Kesian aku dengar. Semuanya bermula lepas dia stat alih posisi katil ngan meja solek dari kedudukan asal dia. Sebelum tu dia kata ok je.

So, smalam lepas balik mkn ngan boifren dia, dia packing barang dia sket sbb nak balik tido kat umah mak dia kat Wangsa Maju sbb dia takutt. Adei. Nantila aku ingat kalo dia balik mlm ni, aku nak offer tido bilik aku je. Dia menyewa ni pon sbb umah mak dia umah flat, so agak sempit maka dia pon keluarlah dari umah itu dan menyewa.

Dia mmg dah patut expect umah ni agak misssteri sket sbb bf dia adalah membe kepada laki kakak housemate aku tuh (hehe pandai2la pahamkan sendiri). So, mmg konfem bf dia tau sal cite2 hantu rumah ni dulu, dan dah siap usik2 Dee lagi pasal umah ni. Tapi dia sewa gak, sbb dia kata umah ni selesa, lagipun bilik dia sewa tu 120 je.

We'll see, adakah Dee akan pulang ke umah ni malam ni atau tidak. We'll see.

Btw, korang pernah dengar tak, haritu Kak Ni aku cakap, kalau kita rasa takut then suddenly bulu tangan meremang, maksudnya mmg 'dia' ada sekitar kita. Kalau leher yg meremang, maksudnya 'dia' ada DEKAT ngan kita. Whoooaaaa whoaa. Kan dalam Ghost Adventure ke apetahhh tu kat NTV7, bila benda tu ada je, temperature bilik terus dropped suddenly? Sbb tu laa kita meremang.

Skian trima kassey.

Btw:
++ Momok kesayangan dah hilang dipercayai ada orang kidnap sbb konfem orang tu geram ngan badan gemuk dia. Dahlaaa Momok tuh sejenis kucing yg paling baikkkk sangat, tak bnyk ragam tsk tsk. Slalu ikut membe aku naik kereta time gi hantar husband dia gi lrt. Pastu kalo tanak ikut pon, sbb dia bz main2 ngan pepatung depan umah. Tsk tsk. Takziah untuk Emy yg kehilangan Lion jugak.

++ Schaheizy add aku kat YM lak wahahaha gumbira! Tapi stakat nih dia blom online ataupun sentiasa set aku offline or something T_T. Takpe bersangka baik, dia penat baru abis shooting Niyang Rapik the movie tu, janji dia dah add :D

++ Lagi 12 hari gilerrr! I hope I wont have second thoughts!


You know you love me!

XOXO, girlfriday

No comments: