Sunday, February 21, 2010

Ummu Hurairah! :P

Kucen aku dah slamat melahirkan 4 ekor anak yg sekorpunnn tadek kaler bliau.

Tapi sekor tetibe ilang, dipercayai kene makan ngan kucen bapak kot ishk2... So skang dalam mode berpantang hari ke 14 camtu kot, yang aku geram, 'abang' dia dah stat gigit-gigit leher dia dahhhhh! Dan dia pon nampak teruja! Taulaa hot, tapi takkan nak preknen lagi dahhhhh ngeee!

Tengok tuuu konon2 nak bersihkan muke adik dia laaa, tetibe!!
You finish the sentence!
Kesimpulannye, bleh ke tak aa mandulkan kucen betina aku tu? Ke berdosa? Ishk2...

Kali ni first time aku tengok cemana kucen branak... Mmg ngeri dan kesiannn sangat especially part contraction banyak2 kali tu sampai finally meletusss anak dia kuar ngan darah pe sume. Ngeeri takmo tengok dah pasnih! (>_<)

Ni gambar anak dia yang palingggg gemok! Incik sayang cakap cam hamster :D Try sketttt letak running wheel tu tengok dia lari ke tak :P


Ok ni kucen kesayangan aku yg pantang usap sket musti terus jatuhkan badan dia T_T Dan tido mesti nak kepala dia beralas bantal ataupun laptop ataupun anything yg lebih tinggi dari badan dia T_T.


Ini pulak antara reasons aku suke datang umah incik sayang! Sukeeeee pelok diaaa! (*_*) Ekor macam kapass! Gerammm tak puas pelokkk!



Tapi walaupun suke datang umah incik sayang, aku tetaplaa jarakkan jugak waktu lawatan aku tu, sbb ingat pesanan mak aku, blom jadik keluarga lagi, kalo tengok selalu pun orang boring gak. Huhu.

So bagi mengelakkan keboringan ittew, ada satu time tu, agak lama gak laa aku tak menjenguk mak ayah dia. Suatu hari yang mandom, ngam2 lepas mrajuk ngan incik sayang dan takmo angkat tepon, dia sms kat aku cakap Abah dia ajak aku datang makan2 kat umah.

"Mak ada goreng kuetiau lebey ni, ajakla Sya***** datang umah, Abah dah rindu ngan dia ni!", kata Abah incik sayang melalui corong telepon sbb masa tu dia kat opis. Pastu Abah terus letak tepon tanpa tunggu incik sayang sempat respond apa2. Nak cakap rindu kat bakal menantu dia tapi nak kontrol macho! Haha.

Rindu!? Aku serious bajet incik sayang niiiiiiii musti tipu cakap abah dia rindu kat akuuu! Sbb aku slalu tanye dia saje-saje, "Abah tak rindu yayang ke?", bile aku dah lama tak datang umah. Ataupun, adakah ini t.e.k.t.i.k memujukk??

Incik sayang cakap tak tipuuuuu. Dia terus pekk dahi dia lepas ayah dia letak tepon, "Aduh! Tengah merajuk!" Ni dia cite kat aku lepas aku dah abis merajuk ngan dia la :D

Sooo, kesimpulannye, aku tetaplaa jugak datang ngan muke manis (tapi hati di dalam siapa tahu), ke umah incik sayang aritu. Sebelum datang dah bajet nih, takmo cair, nak menjeling n buat sombong je ngan dia nanti keh keh. Time ni laa kalo nak prektis tak tunjuk masalah rumahtangga kat orang esp mentua pun... Ngee T_T.

Tapi sebenarnye tak tahan merajuk lama sbb ada time2 aku menjeling kat incik sayang time dia tak tengok aku, nampak muke dia sedeeeyyyyy je, adeihh tak sampai ati aku tengok dia camtu. Dahlaa ai emm naturally attracted to men with kain pelikat ngah ngah ngah. Nampak family man dan seksiiiii sangatttt :D Jadi tak lama pastu dah bertego sapa. Tapi pas balik umah sambung balik merajuk haha. Women are very visual too u noeee!

Time datang kali tu macam2 barang Beijing yang Abah dia bagi kat aku. Yang paling special, mak dia bagi gelang jade yg aku dah lamaaaaa nak. Dahlaa bagi gelang jade, bagi dua plak tuuuu... Bukannye murah!


Masa aku ngah eksaited dapat gelang tu n gelak2 ngan Mak, aku dengar Abah incik sayang gelak gak. So aku pusinglaa badan aku yg tengah membelakangkan dia time tu, tengok dia. Pastu tetibe dia macam baru sedar dia gelak kuat n terus benti gelak. Hihi comel jeeee nak kontrol jugak tuuu ngan aku!

Tuhlaa dia, aku harap semuanya akan berjalan lancarlah.
Aku harap mmg incik sayang yg dijodohkan untuk aku di Luh Mahfuz.
Aku harap mmg ada jodoh kitorang lah...
Takmo laa jadik ape2 then tetibe benda2 yg nampak macam dah dalam genggaman kita, tetibe ilanggg.
God forbid... Ishk aku sayang incik sayang tu bangettt....
Memang pompuan ni hati dia mudah nak suke orang tu orang ni.
Suke ingat kenangan lama yang mengusik jiwa tapi takda maknanya.
Tapi untuk dia buat keputusan untuk pilih satu je lelaki yg akan kawen ngan dia, susahhhh.
Jadi silelaa sayang saya ngan penuh wow yee incik sayang!
Til then! Have a great weekend beautiful people!



You know you love me!



No comments: