Thursday, January 7, 2010

Satu Hari Je Lagi!

Fiew. Patut hari2 last nih dah relaks, tapi kat sini makin bizi ada laaa.

Medical checkup dah buat smalam kat Sime Darby medical centre. Hahaa ngeri laa first time buat checkup untuk breast cancer! (-_-") Okay cerita berakhir di situ.

Bajet kawen aku dah buat sikit2 dahhh. Sakit kepala dahhh belum apa2 dah beribu-ribu lemon! Ija pon skang dalam keadaan agak wengga wat persediaan untuk engagement dia 17hb ni. So aku pun dah amek tiket 15hb ni nak gi penang, yang dah bertahun-tahun-tahun aku tak jejak.

Remember incik bear? Dia macam bau2 je aku baru tunang, aritu tetibe dia msg tanye khabar, as usual soalan default dia adalah 'bile nak kawen?'. Kalini ngan konpidennye, walaupun takut gakk kalo tak jadi ke ape tapi yg penting konpiden itu yg kite mau, aku jawab: "Ooh, baru engage awal muharram lepas. Kawen next year insyaAllah. Anda bile?"

Dia jawab, "Syukur Alhamdulillah... Saya takkan kawen sampai bila-bila."

Aku pon ngeeee je la, yeeeeeeeelah tu takkan kawen. Macamlaa aku tak kenal dia. Nanti sminit kemudian kata gelpren call, kroohhh. Ayat nak AFundi simpati ke apetahhh.

Tadek ape apdet sangatlah dis few days. Esok last day in current company. Pastu aku konpem cuti dulu b4 masuk keje baru yihhaa! 10 hari cuti tuuuu, 19/1 baru stat ngan hidup baru. Walaupun bermakna gaji ujung bulan 1 akan kurang 1000 lebey adeishhh. Takpe, duit bleh dicari, cuti susah dicari T_T ayat pasrah.

Apepunnnn, daripada khabar berita yg aku dengar dari kompeni baru, maybe pegi main office kat Jalan Yap Kwan Seng tu hari pertama je kot amek laptop. Seterusnya, kena pegi project dekat felcra wangsa maju! Gumbira2 yak yak yak! Dekat giler ngan umah aku dan incik sayang! Dekat giler, tahap setiap kali lunch tadahal punyeeee nak ketuk umah incik sayang mintak nasik ngan 'mak'. Ngahaha bakal menantu terpujiiiiinyierrr. T_T

Ok ahhh, permisi dulu! Till next apdet! :D





You know you love me!

No comments: